Mobilitat d’Erasmus+ a Vilassar de Mar

Durant aquests dies s’ha realitzat la primera mobilitat de l’Erasmus+ amb què participem juntament amb els socis de Cracòvia i d’Istanbul.

Han estat uns dies intensos en què l’alumnat i professorat ha participat en diverses activitats amb l’objectiu de potenciar la comunicació intercultural i desenvolupar els coneixements de l’alumnat sobre l’alimentació i estils de vida saludables.

Destaquem la EU Food fair que vam fer al centre amb famílies i alumnat, el taller de cuina saludable, el tour en bicicleta per Barcelona o la visita al Port d’Arenys, entre d’altres.

L’alumnat ha conviscut amb famílies i ha après diferents aspectes de la nostra cultura i de l’entorn. Ho han passat molt bé i els ha agradat molt el nostre poble, el centre i la gastronomia.

Us deixem algunes imatges d’aquests dies. En trobareu més al nostre Instagram @insvilatzara