L’Institut Vilatzara s’implica en la sostenibilitat i l’equitat social amb la participiació d’alumnes de Batxillerat al S’MUN2030

Quatre alumnes de 1r de Batxillerat han participat al S’MUN 2021 (Singularity Model of United Nations) durant els dies 19, 20 i 21 de Febrer.

El setembre de 2015 els països de l’ONU van adoptar un conjunt d’objectius –els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)- amb l’objectiu de reduir les desigualtats, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom.

S’MUN2030 té un paper important a l’hora d’assolir aquests objectius gràcies a la participació creixent en els problemes mundials dels estudiants de secundària i batxillerat de tot el món.

D’altra banda, S’MUN2030 proporciona una gran quantitat d’oportunitats per aprofundir en qüestions com la sostenibilitat, l’educació, les noves formes d’economia o els recursos energètics en el marc de la intel·ligència artificial.

Durant aquests tres dies els alumnes han estat els encarregats de representar i defensar els interessos de cada nació, aplicant els reglaments i protocols de Nacions Unides.