L’Institut es vesteix amb motius literaris durant els mesos d’abril i maig

El centre celebra els esdeveniments literaris que tenen lloc durant la primavera (Dia Mundial de la Poesia, Sant Jordi, Setmana de la Poesia) amb una adequació de diversos espais que s’han dedicat a la paraula poètica.

Els elements de caràcter literari els han elaborat des dels diversos cursos de l’ESO, amb propostes com: el muntatge Bookface (la unió de la imatge de portada d’un llibre amb la cara d’un/a alumne/a), l’activitat de Poesia Digital (murals divulgatius de poesia), els murals de traducció poètica o la decoració dels elements externs de l’aula, entre d’altres.

Les alumnes de 2n de Batxillerat Claudia Camacho i Aina Díaz han recollit alguns d’aquests moments en vídeo.

Aquí en podeu veure també algunes imatges:

Un dels moments centrals d’aquesta primavera literària ha estat el certamen de Sant Jordi, que ha tingut els i les següents alumnes premiats:

Categoria A
Primer premi Català: el treball “La vella del temps”, presentat per Inés Bauhaud de 2n d’ESO F.
Primer premi Castellà: el treball “Dos mundos diferentes”, presentat per Elsa Bernabeu de 1r d’ESO E.
Segon premi: el treball “I… què ve després?”, presentat per Jana Arcusa de 1r d’ESO E.
Tercer premi: el treball “Los colores también sienten”, presentat per Iciar Barrantes, Inés Paredes i Chloé González de 1r d’ESO C.
Accèssit: el treball “Luchamos”, presentat per Queralt Glascó i Jana Serra de 1r d’ESO C.
Accèssit: el treball “L’edifici abandonat”, presentat per Violeta Biete de 2n d’ESO F.

Categoria B
Primer premi Català: el treball presentat per Daniela Espinosa de 4t d’ESO G.
Primer premi Castellà: el treball “Dianne”, presentat per Ivet Garcia de 3r d’ESO F.
Segon premi: el treball “La falsa realitat”, presentat per Carlota Bujía de 4t d’ESO D.
Tercer premi: el treball “Criatura”, presentat per Lisa Aroca de 4t d’ESO G.
Accèssit: el treball “Amelia”, presentat per Martina Caylà de 4t d’ESO F.
Accèssit: el treball “La mort”, presentat per Pol Galán, de 4t d’ESO E.

Categoria C
Primer premi Català: el treball “La meva veritable por”, presentat per Carla Rodríguez de 1r Batx A.
Primer premi Castellà: el treball “Es el miedo”, presentat per Àlex Rodrigo de 2n Batx C.
Segon premi: el treball “Secuela”, presentat per Juul Bauters de 2n Batx C.
Tercer premi: el treball “Fresc desig de primavera”, presentat per Álvaro Villarroya de 1r Batx A.

Com sempre, volem agrair la col·laboració de l’AMPA en el lliurament dels premis.