Les escoles a la ràdio amb Enric Casasses

El passat 13 de maig, uns quants alumnes de 4t d’ESO van participar, com és habitual, al programa Les escoles a la ràdio.

En aquesta ocasió van poder fer-li una entrevista molt interessant al recentment guardonat amb el Premi d’Honor de les Lletres Catalanes, Enric Casasses.

Enric Casasses és un dels poetes amb més intensitat artística i literària del país. Poeta, narrador, dramaturg, assagista, traductor i rapsode, ha esdevingut referent d’una nova manera de fer poesia a Catalunya, amb un repertori profund i extens que suma versos, narrativa i dramatúrgia, i que beu d’una àmplia gamma de corrents artístics.

A l’entrevista van parlar de poesia, dels inicis, de les influències, de les referències i, en concret, de la poesia gravada al disc Orbiten. Un disc que fusiona la mètrica i la melodia i en el qual  l’acompanya la formació minimalista tarragonina Don Simón y Telefunken.

En definitiva, una bona experiència per als alumnes i un treball fantàstic per part de tots.

Us animem a escoltar-ho si cliqueu aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *