L’alumnat de Visual i Plàstica pren contacte amb el món de la il·lustració gràfica

Alumnes del Vilatzara que cursen la matèria optativa de Visual i Plàstica a 4t d’ESO s’han introduït en la tasca professional de la il·lustració amb la xerrada que els ha ofert en Carles Lluch, il·lustrador professional que combina la seva tasca artística amb la feina a la cantina de l’institut.

La sessió ha permès a l’alumnat conèixer de més a prop la tasca d’il·lustradors/es freelance i veure de manera directa produccions publicades en col·leccions com “Futbolísimos”, i difoses en espais com la Fira del Còmic de Barcelona.

Durant la xerrada, a més, l’alumnat ha pogut conèixer de primera mà programes de disseny gràfic, com ara Procreate, i també comprendre les exigències que imposa el sector editorial a professionals de la il·lustració.