L’alumnat de Francès del Vilatzara acull la nova professora auxiliar de conversa

El professorat auxiliar de conversa ofereix l’oportunitat a l’alumnat de millorar la conversa en llengua estrangera i de fer-ho amb professorat nadiu.

Durant aquest curs 2021-2022 alumnes de diversos nivells de l’ESO podran disposar d’una professora auxiliar de conversa de Francès, la Lina, que durant el mes d’octubre s’ha incorporat al centre.

L’alumnat de 4t d’ESO ha estat qui ha preparat la rebuda i acollida de la Lina, a qui saluden amb un mural a l’entrada del centre i amb el text que segueix:

Lina Loeb, auxiliaire de conversation
Nous sommes les élèves de Français de 4eso du lycée Vilatzara et aujourd’hui nous avons rencontré Lina Loeb, notre auxiliaire de conversation. Elle aidera les élèves de Français de 1ère,2ème,3ème ESO cette année.
Bienvenue !!

Nosaltres som els estudiants de Francès de 4rt d’ESO de l’institut Vilatzara, avui hem conegut la Lina Loeb, la nostra nova ajudant de conversa. Ajudarà als alumnes dels cursos 1r, 2n, 3r eso aquest any. Benvinguda !!