L’alumnat de 4t d’ESO del Vilatzara, un dels primers grups a visitar Port Aventura aquest 2021

L’Institut Vilatzara haurà estat un dels primers centres que ha pogut visitar el complex lúdic aquest 2021. Després de l’anunci d’obertura de les instal·lacions previst inicialment per al dia 27 d’abril, el parc no ha obert finalment fins el dia 15 de maig.

Això fet possible els i les nostres alumnes hagin pogut pujar a totes les atraccions que els interessaven sense fer cues, ha permès repetir rondes en atraccions com el Shambala, Dragon Khan o Furius Baco, i tot plegat sense haver de patir en cap moment la calor que sovint caracteritza les visites al parc.

Aquesta haurà estat una de les sortides lúdiques per a 4t d’ESO després que la pandèmia hagi fet inviable la tradicional esquiada de final d’etapa.