L’alumnat de 1r d’ESO us presenta el nostre centre

L’alumnat de 1r d’ESO ha preparat uns vídeos per presentar-vos el nostre centre. Aprofitant les eines de realitat augmentada i realitat virtual, l’alumnat ha elaborat unes rutes virtuals pel centre i un cub molt divertit!

També podeu descarregar-vos l’aplicació CoSpaces i obrir els següents enllaços amb el Google Lens.

També podeu construir el següent “cub merge“, descarregar-vos l’aplicació CoSpaces i obrir els següents enllaços amb el Google Lens.

Aprofitem per deixar-vos també una altra ruta virtual feta per uns altres alumnes.

Per últim  s’ha demanat l’opinió a l’alumnat i aquest és el seu feedback:

• “M’ha sorprès molt que només amb un mòbil i un cub en paper es puguin fer tantes coses. Ha estat una activitat molt creativa que no sempre es fa, però nosaltres hem pogut aprofitar-la”
    • “Aquesta activitat m’ha semblat molt interessant i m’ha agradat molt. Si no ho haguéssim fet a classe, no hagués pensat que m’agradés tant!”
    • “Hi havia coses que m’han estat més fàcils i d’altres més difícils, però a la llarga he vist que tampoc era tan complicat d’entendre i realitzar-ho. Crec que ara ja sé més sobre la programació amb CoSpaces”
    • “A mi m’ha agradat perquè hem pogut treballar amb mòbil a classe. Ha estat molt bé!”