La professionalització de l’art arriba al Vilatzara amb el programa FlipArt i l’actor Jordi Vidal

El Catàleg FlipArt Virtual és un nou programa creat per la Diputació de Barcelona per tal de no desconnectar les arts dels joves, mentre les noves circumstàncies imposades pel Covid19 no permetin realitzar les activitats presencials. La proposta consisteix en la presentació d’artistes de diferents disciplines d’arts escèniques i d’arts visuals. Durant una hora, una representació de l’alumnat del centre ha tingut ocasió de connectar-se amb un artista que ha explicat la seva trajectòria i experiència professional per tal de donar coneixement, estímuls i relacions envers les arts.

En aquest cas, l’artista seleccionat ha estat Jordi Vidal, actor i cantant nascut a Barcelona. Llicenciat en Art Dramàtic per l’Institut del Teatre, i professional des dels divuit anys fent de tenor còmic en sarsueles, amb vint-i-dos s’estrenav al Teatre Nacional de Catalunya. En televisió ha participat en diverses sèries de TV3, BTV, Movistar+ i HBO, com ara La riera, Por H o por B, Mira lo que has hecho, Polseres vermelles i Kubala, Moreno i Manchón. Els seus darrers treballs com a actor han estat Requiem for Evita i actualment està de gira interpretant el paper d’Igor a El jovencito Frankenstein, espectacle estrenat al Teatre Gran Vía de Madrid pel qual ha rebut una nominació als Premis Teatre Musical de Madrid. Aquest 2020 farà vint-i-cinc anys que es dedica a aquest ofici.