Jornades Orienta’t

Amb l’objectiu d’oferir eines i acompanyament als alumnes i a les famílies en l’orientació acadèmica i professional i complementar l’acció tutorial, l’ajuntament de Vilassar de Mar ha organitzat unes jornades que porten per títol Orienta’t. Les activitats adreçades a l’alumnat es duran a terme al mateix institut de forma telemàtica , consistent en una xerrada inicial, espais de converses, amb alumnat i professionals de diferents àmbits i uns taller de competències.

Per altra banda hi haurà un cicle de xerrades obert a les famílies els propers dies 22, 23 i 25 de març.

• Dilluns 22 de març, 19h. Orientacions per a la tria d’estudis després de l’ESO i el Batxillerat.
  • Dimarts 23 de març, 19 h. No sap què fer! com podem acompanyar als nostres fills i filles.
  • Dijous 25 de març, 18:15. Presentació institucional i #VDM360: Una aliança cap a l’educació a temps complet.