Intercanvi Mettingen – Vilassar de Mar

Ahir va arribar un grup d’alumnes alemanys de l’escola  Kardinal Von Gallen de Mettingen per participar en l’intercanvi lingüístic que organitza l’institut, des de fa ja quatre anys, amb alumnes de 3r d’ESO.

Comencen uns dies de convivència i emocions, replets d’activitats, amb l’objectiu de conèixer el nostre entorn i la nostra cultura.

Avui ha estat la rebuda institucional a l’Ajuntament de Vilassar de Mar i els propers dies aniran a Barcelona a fer diferents rutes  i conèixer els llocs més emblemàtics de la ciutat. A més, també hi ha preparades activitats que es realitzaran a l’institut, abans de fer el comiat.

Es tornaran a trobar al mes de juny, moment en què els nostres alumnes viatjaran a Alemanya.