Intercanvi lingüístic a Nürtingen

Aquesta setmana un grup d’alumnes de 3r d’ESO participa en l’intercanvi amb l’institut Holderlin Gymnasium Nürtingen, Alemanya.

Els alumnes han gaudit d’uns dies amb els companys alemanys, que havien rebut al març, i han realitzat diferents activitats per conèixer el territori, la cultura i la llengua del país. I, a més, acabar d’enfortir nous llaços d’amistat entre els estudiants.

Un dels objectius de l’intercanvi és la millora de l’aprenentatge tant de l’anglès com de l’alemany, però aquesta vivència també aporta molts més beneficis: desenvolupar valors com el respecte, l’amistat, valorar la pluralitat lingüística i cultural… Unes aptituds que els ajudaran a convertir-se en autèntics ciutadans del món.

Sens dubte, una bona experiència!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *