Intercanvi Latresne (França)

Els alumnes que participen en l’intercanvi a França ho han passat d’allò més bé.

Han fet moltes visites i moltes activitats entre les quals destaquen la visita a un poble típic de pescadors on es cultiven ostres. Una visita molt interessant amb un dia esplèndid.

Han anat a la Duna Pyla. Aquesta duna és la més gran d’Europa i dona directament a l’Atlàntic. Està situada en la Badia de Arcachón en La Teste-de-Buch, a uns seixanta quilòmetres de Burdeus i és un important atractiu turístic i natural per a la regió.

Han visitat l’institiut i han assistit a classe i, després de dinar al menjador escolar, han realitat una sortida al poble vinícola de Saint Émilion, poble medieval i patrimoni mundial de la UNESCO. Un poble molt bonic i molt atractiu que val la pena ser visitat. També van anar a una fàbrica de dolços típics de la regió.

També han fet una passejada de 15km en bicicleta des des Latresne a Creon.  Un recorregut per la natura.

Han visitat Burdeus on han fet una activitat de preguntes al carrer i una visita al museu del vi. Per últim, han realitzat una representació teatral de comiat a l’institut.

Tot ha sortit genial i els alumnes han gaudit molt l’experiència.

IMG-20170605-WA0012                IMG-20170605-WA0013

IMG-20170605-WA0021             IMG-20170605-WA0025