Intercanvi de 3r d’ESO a Bensheim (Alemanya)

Des del dimarts 6 de juny, un grup d’alumnes de 3r d’ESO participen en l’intercanvi a Bensheim (Alemanya). Hi conviuran una setmana amb les famílies alemanyes. Una setmana prevista amb moltes activitats que serviran per conèixer el territori, la cultura i la llengua del país. A més a més, d’enfortir nous llaços d’amistat entre els estudiants.

Els alumnes van arribar i s’hi van retrobar amb els companys alemanys.

La segona part de l’intercanvi ja ha començat amb il·lusió i ganes. Han fet una passejada amb bicicleta i després han pujat al castell del poble.

Us anirem informant i posant més imatges al llarg de la setmana.

Alemanya            Alemanya 1

Almenaya 2       Alemanya 3

Els alumnes del Vilatzara ho estan passant molt bé per terres alemanyes.

Entre les moltes activitats proposades us adjuntem algunes fotos de la visita a Frankfurt, on van realitzar una passejada pel riu Main i la visita a un museu de ciència.  La rebuda oficial per part de l’ajuntament de Bensheim, vistes des dels turons de la ciutat i parlaments dels alumnes sobre l’intercanvi abans de la barbacoa de comiat preparada per les famílies.

Alemanya

Alemanya 2       Alemanya 3

El dia 12 de juny va arribar l’hora d’acomiadar els estudiants del Dankeschon Goethe Gymansium. Abraçades, plors i també rialles que enforteixen una amistat per sempre.

alemanya 1      Alemanya           alemanya 2