Intercanvi Bensheim-Vilassar

Des de dimarts 15, i per tercer any consecutiu l’alumnat del Goethe Gymnasium de Bensheim (Alemany) estan amb nosaltres. En aquest intercanvi participen un total de 44 alumnes d’ambdós països, 24 catalans i 22 alemanys. Al llarg d’aquesta setmana ja hi ha hagut un seguit d’activitats, entre les que destaquem: visita a Vilassar, visita a Barcelona (Modernisme), tallers diversos, activitats de cohesió de grup, taller de realitat virtual.

Els objectius de l’intercanvi

a) Percebre Europa com un lloc comú.

b) Conviure amb una família alemanya. Conviure amb una família catalana

c) Conèixer una escola alemanya. Conèixer una escola catalana

d) Valorar i apreciar la cultura alemanya/catalana. Percebre Europa com un lloc comú.

e) Viure una experiència enriquidora tant a nivell personal com intel·lectual.

f) Promoure l’ús de les llengües estrangeres, especialment l’alemany, anglès i castellà.

g) Coneixement de l’entorn.

Els 22 estudiants alemanys faran l’estada a Vilassar de Mar de l’12 al 19 d’abril; i, vint-i-quatre estudiants de l’INS Vilatzara faran l’estada en famílies a Bensheim del 7 al 13 de juny (Alemanya).

foto 2  foto 3

foto 4 foto 1