Intercanvi Bensheim – Vilassar de Mar

Aquests dies el nostre institut ha rebut la visita d’un grup d’alumnes del Goethe Gymansium de Bensheim, per participar en un dels intercanvis d’alemany que s’organitzen al centre.

L’alumnat de 3r d’ESO esperava els seus companys dilluns a la tarda per donar-los la benvinguda i presentar-los la família. Per a la resta de la setmana hi havia preparat un programa variat d’activitats amb dinàmiques de grup, taller de balls de saló, activitats per descobrir Vilassar de Mar i visites a Barcelona per conèixer alguns llocs emblemàtics de la capital catalana.

Per a tothom ha estat una bona experiència que d’aquí poc es tornarà a repetir ja que els alumnes de 3r tenen previst viatjar a Alemanya del 7 al 14 de juny.