Intercanvis lingüístics a 3r d’ESO

Aquesta setmana l’alumnat de 3r ha participat en dos intercanvis lingüístics amb alumnat alemany.

Per una banda, alguns alumnes de 3r d’ESO han viatjat a Bensheim. Allà, els nostres nois i noies han conviscut uns dies amb famílies, han realitzat moltes activitats per conèixer l’entorn i algunes ciutats, han visitat el museu del cinema i han participat en el projecte de sostenibilitat que estan desenvolupant a l’institut.

Per altra banda, un grup d’alumnes de Nürtingen ha estat allotjat amb famílies de Vilassar de Mar. Durant aquests dies han fet un seguit d’activitats com per conèixer el nostre entorn i la nostra cultura. Els hem ensenyat els monuments més emblemàtics de la ciutat de Barcelona: la Sagrada Família, la Pedrera, la Casa Batlló…, han fet una gimcana pel barri gòtic, han visitat el Poble Espanyol, han fet un taller de salsa a l’institut, un matí esportiu i un dinar de comiat.

En definitiva, una gran experiència per practicar idiomes, enriquir-se culturalment i conèixer altres formes de fer.

A l’abril seguim amb més trobades.

Fotografies de l’intercanvi a Bensheim:

Fotografies de l’intercanvi a Vilassar de Mar: