Inici de curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu el proper dilluns, 13 de setembre, comença el nou curs escolar. Abans de començar les classes, hi ha prevista la presentació i l’acollida de l’alumnat d’ESO i Batxillerat. A la web del centre en podeu consultar els horaris i les llistes dels grups.

Iniciem un nou curs amb un context que ens obliga a seguir estant atents a les mesures sanitàries fruit de l’evolució de la pandèmia, és per això que s’ha elaborat un Pla d’Organització i un díptic que recull les informacions principals, amb l’objectiu de definir els criteris d’organització de grups, matèries optatives, entrades, sortides, mesures sanitàries, protocols i, en definitiva, tot allò que és fonamental per tal de donar resposta a les necessitats plantejades aquest curs 2021-2022.

Per últim, us adjuntem la carta que el Departament d’Educació ha elaborat, conjuntament amb Salut, sobre la vacunació de forma contínua per a totes les persones a partir de 12 anys.

Us desitgem un bon inici de curs!