Informació per a les famílies

Benvolgudes famílies,

Us escrivim aquest missatge per informar-vos d’algunes novetats que han sortit aquests dies.

En primer lloc, comentar-vos que el Departament d’Educació ha anunciat que bona part del tercer trimestre s’haurà d’enfocar de manera telemàtica, com segurament haureu escoltat als mitjans de comunicació.

Tot i que encara no s’han concretat les mesures exactes, sí que us volem avançar que estem treballant en la manera de facilitar aquest treball a distància el màxim possible. En aquest sentit, i coneixedors de la dificultat que implica per als estudiants organitzar-se sense la proximitat dels professors i professores,  pensem que cal millorar la comunicació que estem fent de les propostes de feina.

En aquest sentit, en tornar de Setmana Santa publicarem a la pàgina web del centre   setmanalment, el primer dia de la setmana,  l’agenda de treball, on s’especificaran les activitats que cal fer de cada matèria i també les dates dels lliuraments i d’altres esdeveniments. Pensem que això ajudarà a tots a tenir una bona planificació i una càrrega equilibrada de propostes. Tanmateix, recordeu que el moodle del centre seguirà essent la plataforma de treball telemàtic on les propostes de treball estaran ben definides i explicades amb tots els detalls.

Per una altra part, voldríem també enviar-vos un missatge tranquil·litzador, ja que som conscients de les dificultats que aquest treball telemàtic implica per a tots, i de l’angoixa i preocupació que ocasiona en alguns alumnes i famílies. Som sensibles a aquestes dificultats, però estem convençuts que tots ens sabrem adaptar i aconseguirem treure el màxim profit d’aquesta situació.

No obstant, en el cas d’aquelles famílies la situació de les quals és més complicada per motius familiars, de salut o de qualsevol altre tipus, demanaríem que us possessiu en contacte amb el tutor o tutora, mitjançant un missatge a través de iEduca, per fer-nos arribar totes aquelles consideracions que haguem de tenir en compte i buscar la manera d’ajudar i acompanyar els vostres fills, a través del suport de l’equip psicopedagògic, si és el cas, o per si hi ha qualsevol incidència tècnica de moodle o iEduca.

Per acabar, recordar-vos que comença un període no lectiu i, tot i que alguns de vosaltres podeu seguir treballant al vostre ritme, també és important que gaudiu d’uns dies de descans en família.

Cordialment,

Equip directiu