Iddink – Retorn llibres ecobooks

Pel que fa a la devolució dels llibres del curs 19-20 a través d’Iddink, us informem que, donades les circumstàncies excepcionals d’aquest final de curs, es modifica el sistema de recollida d’EcoBook a l’Institut i es canvia  el procediment que, fins ara, s’havia fet cada any.

Per tal de respectar les instruccions sanitàries, enguany  NO es farà recollida presencial a l’Institut i, enlloc d’això, totes les famílies que hagin de retornar llibres a Iddink hauran de procedir de la següent manera: 

Retorn de llibres ecoBooks

• Els estudiants podran portar els llibres a l’empresa de transport que els diran per mail (Correos, GLS o MRW).
• Perquè el cost sigui gratuït, s’hauran de portar els llibres abans del dia 15 de juliol amb un codi que s’enviarà per mail a cada família.
• Aquest codi es facilitarà de forma gradual i establint dies preferents per curs, per tal d’evitar aglomeracions.
• Els llibres es revisaran al magatzem d’Iddink.
• Els alumnes de 2n de Batxillerat disposaran per retornar-los d’un termini més llarg;
• Tota la informació de com fer-ho estarà redactada al dors de l’albarà de devolució que, com cada any s’enviarà per mail a les famílies i estudiants.

Reunions informatives amb les famílies

Com tampoc es podran fer reunions informatives presencials a les famílies, s’ha realitzat una presentació virtual que es pot veure aquí.


També estan elaborant altres vídeos informatius de diferents aspectes dels serveis que s’ofereix: com fer una comanda per Internet, com activar i accedir a llicències digitals, com retornar els ecoBooks, etc.
Trobareu tota la informació a través de diferents canals a la pàgina web d’Iddink.

Ajuda a les famílies per fer comanda

Com que és desaconsellat fer-ho presencialment, les famílies i estudiants seguiran disposant dels canals habituals (Internet i telèfon). A més, se n’han afegit tres addicionals:

1.- Retorn de trucada: quan es truqui per telèfon, si hi ha molta espera, es permetrà deixar el telèfon i des d’Iddink tornaran la trucada dins de la següent hora.

2.- Chat Online: ajuda dins el procés de comanda a Internet, per solucionar dubtes mentre es fa la comanda.

3.- Whatsapp: tot i que s’ha incorporat fonamentalment per la resolució d’incidències, també es podrà fer servir per demanar el retorn de trucada.

Al següents pòsters trobareu tota la informació sobre el retorn dels llibres d’una manera clara i esquemàtica.