Ho sé i ho sé explicar!

Durant el mes d’octubre els alumnes de biologia de 4t d’ESO han explicat als alumnes de 1r d’ESO com utilitzar correctament el microscopi òptic. En una segona sessió els explicaran com fer les tincions per observar cèl·lules.

És un projecte molt ben considerat per part dels nostres alumnes. Es treballa l’aprenentatge-servei i se’n potencia la seva autonomia.

Aquí tenim algunes de les valoracions que han fet:

“M’ha agradat molt aquesta experiència! Ha estat divertit ensenyar als petits. Potser m’animo a ser professora en un futur.” Léa Sueur (4t d’ESO)

Va estar molt bé, ja que els alumnes de l’optativa de 4t de biologia sabien de què parlaven i ho van explicar perfectament.” Joana Porté (1r d’ESO)

“A mi em va agradar molt perquè els de 4t d’ESO eren molt amables i divertits. Vaig aprendre bastant sobre el microscopi i a més m’ho vaig passar bé.” Joel Castro (1r d’ESO)