Game Jam “Smart Citizen”

Els dies 28 i 29 de setembre, Dani Britos, Maria Duch, Miquel Navalles, Héctor Rodríguez i Pau Solé, alumnes de 4t del Vilatzara,  han estat participant en la Game Jam “Smart Citizen” organitzada per SaintPeter’s Schooll, ENTI-UB i Citilab.

El Citilab acull cinquanta estudiants de secundaria de nou centres de l’àrea metropolitana de Barcelona. Els participants hauran de demostrar habilitat i destresa per tal de dissenyar un vídeojoc de sensibilització sobre medi ambient centrat en les ciutats intel·ligents.

L’objectiu de l’activitat és promoure el pensament computacional i les vocacions cientificotècniques mitjançant accions lúdiques i atractives per a l’alumnat, complementàries a l’actual currículum escolar, i que combinen la creativitat amb la tecnologia.

L’activitat conclou amb una presentació dels resultats de cada grup, portada a terme pels mateixos participants, i el lliurament de premis, atorgats per un jurat compost per professionals de l’àmbit dels jocs i les smart cities.

Endavant i molta sort!