Game Jam 2019

Els dies 27 i 28 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO que cursen l’optativa de Robòtica van participar en la tercera edició de Game Jam: desenvolupar un videojoc en 48 hores.

L’esdeveniment està organitzat per St Peter’s  School, Singularity Foundation, l’Escola de Noves Tecnologies de la Universitat de Barcelona (ENTI-UB) i Citilab. El repte proposat, enguany, era la creació d’un videojoc centrat en tres dels disset objectius del Desenvolupament sostenible: “Fam zero”, “Salut i benestar” i “Ciutats i comunitats sostenibles”. L’objectiu comú dels organitzadors és promoure el pensament computacional dels alumnes a través del disseny de jocs educatius relacionats amb les ciutats intel·ligents d’una manera forma formativa però també entretinguda.

Els nostres alumnes han tingut menció especial al reconeixement pel seu treball en equip. Enhorabona!