Game Jam 2018

Els dies 10 i 11 d’octubre, els alumnes de 2n d’ESO que cursen l’optativa de robòtica van participar en la Game Jam 2018 on més de  120 alumnes de secundària  van afrontar un repte en grup: 48 hores per crear un videojoc.

L’esdeveniment, organitzat per Saint Peter’s School , l’Escola de noves tecnologies de la Universitat de Barcelona (ENTI-UB) i Citilab té com a objectiu  promoure el pensament computacional i les vocacions científicotècniques a través d’una experiència on l’aprenentatge, el treball en equip i la diversió estan estretament relacionats.

Des de les 9:30h fins a  les 18:00h, els equips van treballar força per enllestir un videojoc amb un objectiu comú, promoure l’esport i els hàbits saludables.