Formació per a la CWMUN Barcelona

onu 1 Aquesta setmana, els alumnes de 4t i batxillerat que participaran en la Conferència CWMUN (Change the World Model of United Stations) han assistit a una jornada de formació a Barcelona, a l’escola St Peter’s School.

La CWMUN és una prestigiosa simulació que reprodueix el funcionament i dinàmiques d’alguns dels òrgans de les Nacions Unides com the General Assembly, The Security Council o the Economic and Social Council. Els alumnes representen els 193 membres d’aquest organisme internacional. Aquesta activitat té una periodicitat anual i se celebra en diversos llocs del món, tot i que la més coneguda és la de Nova York. Aquest any hi ha convocada una a Barcelona els dies 28, 29 i 30 d’abril i hi assistiran una desena d’alumnes del nostre institut.

A la jornada de formació, se’ls ha ensenyat el model de les Nacions Unides, els diferents òrgans i el seu funcionament, però sobretot les fórmules de protocol. També, se’ls han assignat els països que hauran de representar (Egypt and Netherlands) i els tòpics que es discutiran: “Humanitarian Response to refugee crisis”, “The conflict in Syria”, entre d’altres. Tot això, utilitzant exclusivament l’anglès com a llengua de comunicació.

onu2       onu3