Exposició “Tabac al descobert”

fotos2-tabacDurant aquesta setmana els alumnes de 1r d’ESO, dins del marc de la Setmana de la Salut, han anat a la biblioteca a visitar l’exposició Tabac al descobert.

L’activitat està dirigida per personal de l’Ajuntament. Inicialment, en petits grups, anlitzen els diferents plafons i contesten una sèrie de preguntes que els obliga a reflexionar sobre les conseqüències de ser fumador. En la segona part de l’activitat es fa una posta en comú i s’inicia un petit debat amb les conclusions a les que ha arribat cada grup.

L’objectiu de l’exposició és conèixer millor el tabac i tot el que l’envolta. Així com dotar els alumnes de tota la informació possible perquè en siguin conscients a l’hora de prendre les millors decisions.

En definitiva un taller en què han estat molt participatius i que els ha agradat molt.

foto-1-tabac              foto-4