Exposició a la Biblioteca de Vilassar d’un projecte sobre les emocions de l’alumnat de 1r Batxillerat

Des del 28 de Febrer fins el 31 de Març, l’alumnat de Projectes Artístics de 1er de Batxillerat realitzaran una exposició a la biblioteca del poble PROJECTE sobre les emocions, que porten preparant al llarg del 2n trimestre.

Partint de les principals emocions tan agradables com desagradables que sentim; Alegria i Tristesa, Amor i Por, Calma i Ràbia, Fastig, i el Somni.

Les hem representat amb les emojis tan reconegudes. Veureu que hem reproduït l’escultura d’Enric Monjo La Mediterrània o Joventut tan representativa de Vilassar de Mar. Al voltant d’aquesta s’hi exposen les diferent emocions, així com una frase que ens fa reflexionar;

#COM EM SENTO AVUI?

La nostra intenció és que tothom que passi i vegi l’exposició pugui  interactuar fent-se una foto al davant, i lliurament la pengi a INSTAGRAM a @projectesartistics amb el #Com em sento  avui?