Exàmens finals de 1r de batxillerat i extraordinaris de 2n de batxillerat

La setmana del 3 al 7 de juny es realitzen les proves finals de 1r de batxillerat i les proves extraordinàries de 2n de batxillerat.  Al següent enllaç podreu trobar els horaris i les aules d’examen:

Exàmens finals 1r de batxillerat i extraordinaris de 2n de batxillerat

Recordeu que la normativa durant aquesta setmana és la següent:

• Els alumnes s’han de presentar puntualment el dia i hora que tenen examen.
  • En cas de malaltia o qualsevol altre impediment caldrà aportar un justificant oficial.
  • Cal entrar a l’aula en silenci i seguir les indicacions del professorat responsable.
  • Els objectes personals (mòbils, jaquetes…), així com el material acadèmic (estoig, carpetes, motxilles…) s’han de deixar ordenadament a l’entrada de l’aula. A la taula de l’examen només es poden tenir els estris necessaris per escriure (bolígraf i llapis) o aquell material acordat amb el professor (diccionaris, calculadora…).
  • Cal seure en l’ordre que el professorat responsable indiqui i esperar en silenci l’inici de l’examen.
  • Els alumnes no podran sortir de les aules d’examen fins passada una hora de l’inici del mateix.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *