Ens visita el coordinador territorial de les escoles ambaixadores del Parlament Europeu

En el marc del projecte Escoles ambaixadores del Parlament Europeu, avui ens ha visitat el senyor Horacio Díez, de Madrid, coordinador territorial, el qual ha fet una xerrada als alumnes ambaixadors que voluntàriament van oferir els seus serveis i cursen  quart d’ESO.
Ha exposat sobre com parlar d’Europa, i els alumnes han pogut aprofundir i repassar continguts amb els dossiers que tots ells completen fins a final de curs per tenir un coneixement més precís del que significa Europa.
També ha fet participar els alumnes en un quiz (joc-qüestionari) i, finalment, en un debat mòbil en el qual han pogut expressar les seves opinions com a estudiants i ciutadans.