Energies Renovables al Museu de la Mina Vella

Els alumnes de 1r de batxillerat que cursen l’optativa de Tecnologia Industrial han participat en un taller sobre Energies Renovables a l’aula del Museu de la Mina Vella.  L’objectiu d’aquestes xerrades és promoure les energies netes i orientar els joves sobre les oportunitats de noves professions,  a més de crear consciència i possibilitats de projectes, entre d’altres, també els dels Treballs de Recerca de 1r de batxillerat.

La visita a la Mina Vella consistia en una part pràctica on ens van mostrar el funcionament de les plaques i la maquinària que les fa funcionar, així com els pous de les aigües. A continuació, ens van explicar la seva història durant la resta de la visita al museu.

El grup de treball, voluntaris experts en la matèria, ens va fer unes exposicions sobre les plaques solars, una d’aquestes a partir d’un Treball de Recerca d’un alumne de batxillerat. A més a més, es van mostrar molt interessats a ajudar-nos en els nostres futurs Treballs de Recerca.

Va ser una visita molt interessant i vam gaudir molt de la sortida.

Quim A. de 1r de batxillerat A

El Grup de treball d’Energies Renovables ens ha fet arribar el seu agraïment per la nostra col·laboració en  la promoció i coneixement de les noves tecnologies en el camp de l’energia. Tanmateix, s’han mostrat molt receptius i compromesos a donar a conèixer la inquietud dels nostres alumnes en els Treballs de recerca  al Centre d’Estudis Vilassarencs ; així com la seva disposició envers els alumnes per qualsevol altra col·laboració. Els interessats també poden contactar amb www.technosolar.cat de Mataró, que fa estudis per a instal·lacions solars.