Els Treballs de Síntesi 2018/19

Un any més els nostres alumnes de l’ESO han acabat el curs amb la realització del Treball de Síntesi a 1r, 2n i 3r.

Els alumnes de 1r D’ESO han treballat “Promovem Vilassar de Mar” on els alumnes han promocionat algun aspecte del poble. Per això, després de preparar el seu eslògan,pòster i vídeo promocional van muntar el seu estand per exposar el seu treball a professors i companys. Aquí podeu veure unes fotografies del seu treball i del seu estand.

Els alumnes de 2n han treballat Un viatge al temps dels romans, per això van fer una sortida a Cabrera, a l’antiga ciutat d’Ilturo. Concretament a Can Modolell, que és un temple monoteista, i al jaciment de ca l’Arnau, on han pogut veure les restes arqueològiques de les domus romanes, les termes i el forn on es feien les àmfores per a comercialitzar el vi. Aquí us deixem una fotografies de les visites i de l’exposició final.

Els alumnes de 3r de l’ESO van fer el treball que porta per títol La realitat que ens envolta centrat en el servei comunitari. Van anar a veure La Fundació Arrels i El Casal dels Infants a Barcelona, al barri del Raval. D’aquesta manera van poder apropar-se a condicions de vida diferents que poden viure certes persones. També van anar a la Casa Pairal de Vilassar per entrevistar als avis per comparar la vida de la seva època amb la d’ara. Van fer una ruta pel poble per poder fer una llista de coses que cal millorar i, després, ho van redactar i ho van enviar a l’Ajuntament.

Aquí els podem veure escoltant una xerrada de quan van visitar la Fundació Arrels.