Els primers cursos de l’ESO introdueixen el Booktuber com eina de dinamització per a la lectura

Els Booktubers són recomanacions literàries (book) fetes amb els codis comunicatius que empren habitualment els difusors de continguts a les xarxes socials (youtubers). Amb l’objectiu de potenciar les habilitats de comunicació directa (verbal i no verbal) i d’adquirir destreses en el llenguatge audiovisual i edició d’imatge i so, els primers cursos de l’ESO introdueixen l’alumnat en la producció de vídeos. Alhora, el contingut d’aquests vídeos, centrats en la recomanació de llibres, permet potenciar la lectura d’obres entre alumnes, atès que les recomanacions van a càrrec de l’alumnat mateix. Els booktubers, doncs, són una eina de dinamització per al plaer literari.

Aquí en teniu algunes mostres de la Pia i l’Ot.