HO SÉ I HO SÉ EXPLICAR !

Els nois i noies de 4t d’ESO posen en pràctica per primer cop el projecte “Ho sé i ho sé explicar”.

Aquest any el departament de ciències naturals ha fet fer un projecte a tots els alumnes de 4t d’ESO que hagin agafat l’optativa de biologia i geologia.

Aquest projecte consisteix en fer d’assistent de professor als alumnes de 1r d’ESO. Els havies d’explicar com fer una pràctica al laboratori. Hi havia dues pràctiques repartides entre els alumnes dels tres grups de biologia que hi ha, una pràctica consistia a saber com funcionava el microscopi òptic i a l’altra observàvem les cèl·lules d’una ceba (cèl·lules eucariotes).

20161010_114431   20161010_120835

• La meva experiència:

A mi em va encantar poder fer d’assistent de professora als alumnes de 1r d’ESO tant que fins i tot vaig demanar poder repetir-ho.

Ets senties com una autèntica professora, en el meu cas els dos grups que vaig tenir,  em van fer molt de cas, m’escoltaven i si tenien dubtes em preguntaven aixecant la mà.

En conclusió, crec que aquest treball es podria fer també l’any que ve perquè t’ajuda a exposar davant d’alumnat més petits i també t’ajuda a assolir millor els conceptes que hem aprés en classe.

Marta Ferrón Carbonell

Alumna de l’Institut Vilatzara