Eleccions del Consell Escolar

Us informem que, tal i com indica la resolució EDU/3014/2023, s’ha iniciat el procés electoral per renovar els membres del Consell Escolar del centre. En aquestes eleccions s’han de renovar 3 representants del professorat, 1 representants de pares i mares i 1 representants de l’alumnat i 1 representant del personal d’administració i servies.

El Consell Escolar del centre està representat  per 18 membres de la comunitat educativa: 3 representants de l’alumnat, 3 representants de pares i mares, 1 representant de l’AMPA, 1 representant del personal d’administració i serveis, 6 representants del professorat, 1 representant de l’Ajuntament, la cap d’estudis, el director i la secretària del centre (sense vot).

Al taulell d’anuncis del centre s’ha publicat la convocatòria del procés electoral i els censos de cada sector. Es poden presentar reclamacions fins el dia 10 de novembre.

Les candidatures es podran lliurar a la mesa corresponent fins al dimarts 14 de novembre.  Les votacions del sector pares i mares es realitzaran el 20 de novembre a partir de les 17 hores. Les votacions de l’alumnat es realitzaran el dia 20 de novembre a partir de les 8h i les del professorat es realitzaran el dia 22 de novembre.

Podeu trobar més informació al web del Departament d’Educació.

Us animem a participar d’aquest procés i d’aquest òrgan col·legiat del centre.