Eleccions al consell escolar del centre

El Consell Escolar del centre està representat  per 17 membres de la comunitat educativa: 3 representants de l’alumnat, 3 representants de pares i mares, 1 representant de l’AMPA, 1 representant del personal d’administració i serveis, 6 representants del professorat, 1 representant de l’Ajuntament, la cap d’estudis i el director del centre.

Les principals funcions del Consell Escolar són:

• Participar en l’aprovació del projecte educatiu i les seves modificacions.
  • Participar en l’aprovació de la programació general anual, de les normes de funcionament i de la gestió econòmica del centre.
  • Avaluar l’aplicació del projecte educatiu i de les seves modificacions així com de la resta de documents de gestió del centre.
  • Aprovar les propostes d’acords de coresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats i institucions.
  • Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
  • Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.

Podeu trobar més informació al web del Departament d’Ensenyament.

El procés electoral, en la seva resolució estableix que:

• El cens electoral de cada sector s’ha fet públic el dia 5 de novembre de 2018.
  • El cens de pares i mares es troba al taulell d’informació del centre i es poden presentar reclamacions fins el 9 de novembre.
  • El sector d’alumnat té dos vacants, el de pares i mares també en té dos i el sector de professorat en té tres.
  • Les candidatures es poden presentar fins el divendres 16 de novembre segons el model que trobareu a secretaria.
  • Les votacions d’alumnat i professorat seran el dilluns 26 de novembre i les de pares i mares el dimarts 27 de novembre a partir de les 17:30.

Us animem a participar d’aquest procés i d’aquest òrgan col·legiat del centre.