El llibre dels infants i el poble

Les escoles, instituts i diverses llars d’infants de Vilassar de Mar hem estat treballant durant aquest curs de manera coordinada en un projecte que ens ha fet una especial il·lusió: l’elaboració d‘un llibre gegant que recull les aportacions d’ infants i joves del poble des dels 0 fins als 18 anys sobre la seva relació amb la nostra vila.

Cada centre ho ha treballat a la seva manera amb un objectiu que, més enllà del coneixement de l’entorn i de la implicació identitària amb el poble, ha permès teixir una xarxa de complicitats entre les diverses comunitats educatives. La varietat de centres que hi ha participat, públics i privats, grans i petits, llars d’infants, centres de Pimària i instituts de Secundària ha donat gran riquesa a la feina feta i estem orgullosos del resultat. Entenem que l’educació dels nostres infants es realitza molt millor en un marc en què els centres educatius, des de la seva diversitat, són capaços de col·laborar en projectes comuns que estimulen l’autèntic sentit d’una vila educadora.

El llibre s’ha anat fent i ha anat recorrent els diferents centres i ara en tenim el resultat final.

Ens omple de satisfacció convocar-vos a la presentació d’aquest llibre gegant el proper dissabte dia 3 de juny en un acte que celebrarem a la plaça de l’Ajuntament entre les 11 i les 13 h. Completarem la portada i la contraportada del llibre entre tots els assistents i s’oferiran tallers de  manualitats, d’escriptura de missatges sobre el poble, de percussió… en un ambient festiu i educatiu.

Comptarem amb la presència dels SSStrèpits que oferiran una actuació a les 12 30h.

Us hi esperem a tots!!

Escola Bressol Municipal La Bressoleta     llibre del poble