Dinosaures en realitat augmentada

Aquesta setmana, un grup d’alumnat de 1r i 2n d’ESO ha participat en el projecte Dinosaures en realitat augmentada amb l’objectiu de fer arribar la tecnologia de la realitat augmentada a l’alumnat de 1r de primària de l’escola Vaixell Burriac.

Per fer l’activitat s’han utilitzat dispositius mòbils, tauletes i telèfons intel·ligents a través dels quals apareixien diferents tipus de dinosaures a les aules de primària. El programari que s’ha fet servir ha estat l’App de Google, làmines per acolorir de Quiver, el Cube Merge i Cospaces_Edu.

Amb tot, s’ha buscat sorprendre l’alumnat amb l´ús de noves tecnologies amb finalitat educativa.

Una activitat de col·laboració amb l’escola que ha funcionat molt bé i ha encantat a tot l’alumnat.