Cultura, música i danses escoceses

El passat 28 de novembre, els alumnes de 1r de l’ESO, després de treballar a les classes de llengua anglesa els aspectes més rellevants sobre la cultura escocesa, van poder participar en el Taller de dansa escocesa (Céilidh) que en Donnie Nicolson va venir a impartir al centre. Cal dir que en Donnie, nascut a Fort William Highlands             (Escòcia), fa dansa des que era petit, ha estat un gaiter premiat i fa tallers de céilidh per tot Europa. Els alumnes van poder conèixer algunes de les tradicions, cançons i danses escoceses més populars. Amb la bandera escocesa de fons, portava la típica faldilla escocesa (kilt), els mitjons amb el ganivet (hose & Sgian Dubh) i tot el que es requereix per vestir com un escocès com cal. Va tocar la guitarra, va fer cantar als nostres alumnes i els va fer ballar. Els alumnes i professors van quedar ben engrescats amb l’activitat i va ser molt ben valorada. Gaudiu les imatges.