Com et trobes a l’institut? Ens escoltem

Aquest curs l’institut ha iniciat un projecte d’acompanyament de l’alumnat de 1r d’ESO on alumnes voluntaris de 1r de batxillerat els hi faciliten l’adaptació. Amb l’objectiu de compartir vivències i procurar disminuir la sensació d’incertesa que pot ocasionar el començament d’una nova etapa tan important per a ells, els acompanyen, els escolten, els ajuden…  durant els seus primers dies.

El primer contacte entre iguals va ser a l’inici del curs: presentació del centre, anècdotes en comú i una divertida activitat de dinàmica de grup van fer apropar l’institut als nous alumnes.

La segona sessió  d’aquest Projecte d’acompanyament s’ha realitzat aquests darrers dies. Hi han participat d’una activitat conjunta des de la tutoria: Com et trobes a l’institut? Ens escoltem

Aquesta vegada hi han trobat més complicitat i molts menys nervis… enrere queden els dubtes del primer dia. La calma que dona saber que tenen uns companys grans al centre de segur que els tranquil·litza molt.