Col·laboració amb els Alocs

Des de l’àrea de català a l’institut es treballa el text teatral escrit. Se’ls demana als alumnes que escriguin una petita obra de teatre que després hauran d’interpretar. Els alumnes s’engresquen molt amb la proposta i realitzen obres molt fresques i originals. Des de l’àrea d’angès, amb la col·laboració de l’auxiliar de conversa, els alumnes tradueixen l’obra i la interpreten de nou en anglès.

L’escola dels Alocs ha estat encantada de rebre’ns i ha estat una molt bona experiència pels nostres alumnes i també pel públic, que ha acabat gaudint en primera persona dels actors.

De les dos abres que s’han representat, a 1r d’ESO, les actrius han estat la Joana Armisén, la Lucia Falagan, la Laura De Arquer i l’Allegra Bosch. Les presentadores han estat la Teresa Serrano i la Xènia García, i el narrador l’Alejandro Balsalobre. Per altra banda, la Cristina Ferrero, la Maria Cuesta, la Mar Canut i el Daniel Leorri, alumnes de 3r d’ESO han representat l’altra obra.

20160407_160349 20160407_153228