Cloenda de curs amb l’alumnat de 4t d’ESO!

Durant el tercer trimestre, els alumnes de 4 d’ESO han estat preparant una activitat de cloenda  juntament amb els tutors per poder acomiadar un curs molt especial. Els vestits de gala, discursos, humor, actuacions i molta música van ser la tònica general de l’acte.

Cal destacar la figura del mestre de cerimònies, Jan Cabot, que va fer d’una manera molt amena la presentació de l’acte.

Esperem que els alumnes hagin gaudit de l’activitat de cloenda i s’emportin un bon record d’aquest dia.

Sigui quin sigui el camí que hàgiu decidit emprendre, molta sort en aquesta nova etapa que començareu!

Us deixem algunes de les imatges d’aquell dia. En trobareu més a l’àlbum de fotos del Facebook de l’Institut Vilatzara.

l