Clean up day

Aquest cap de setmana, els alumnes de 3r d’ESO han participat en la 6a edició de Let’s clean up Europe. L’Ajuntament de Vilassar de Mar coordina aquesta activitat que s’emmarca dintre del servei comunitari. Durant la jornada Clean up day, els alumnes han netejat la platja de Ponent del poble, amb l’objectiu de protegir el medi ambient i millorar els espais naturals. A més a més, han classificat els residus en diferents fraccions i han fet servir una aplicació per registrar-los.

En aquesta acció voluntària es pretén actuar i netejar uns 700 km del nostre paisatge natural. Una acció comuna a tot Europa per sensibilitzar i conscienciar de la quantitat de residus que produïm i aboquem a diferents espais de la natura així com de les seves conseqüències per al medi ambient. El seu objectiu és animar a participar-hi el màxim possible de ciutadans europeus.