Sessió de bateria amb en Lluís Canyellas

Dijous passat va venir al centre en Lluís Canyellas a fer una sessió de bateria amb l’alumnat de 1r d’ESO.

Dins la programació de música, un dels continguts que treballem és el funcionament i la classificació dels instruments musicals. Normalment l’estudi és teòric i s’acompanya amb la visualització de vídeos. En alguns casos, els professors fem servir els instruments que tenim a l’aula, a casa o dels nostres alumnes. No és el mateix veure una imatge/vídeo d’un instrument, que veure’l i sentir-lo en directe.

Per tant li agraïm moltíssim a en Lluís que vingués a l’institut amb la seva bateria a explicar als alumnes com funciona, fer-los flipar amb el que es pot fer amb aquest instrument i, fins i tot, deixar que el provessin.

20160211_140031