Carnestoltes al Vilatzara

El passat  24 de febrer es va celebrar el carnestoltes. Un bon nombre d’alumnes  i professors  es van disfressar  i van lluir les seves disfresses pel centre.  La festa va acabar a la sala d’actes amb diverses actuacions  i balls que s’havia preparat cada comparsa.

El jurat, format per dos professors i un alumne de cada nivell, va atorgar els següents premis:

CATEGORIA COMPARSA AULA:

• 1r Premi: Peter Pan ( 4tB) i Dídac Sitjas (4tD)  peterpan-3_1
  • Accèssit:  El llibre de la Selva (1rESO A)

CATEGORIA COMPARSA GRUP:

• 1r Premi: Gitanes (Touria, Nerea Guillen, Luís Flores, Eli Weeks, Salma Díaz, Amal el Hamidi de 4tC)
  • 2n Premi: Super Heroïnes (Júlia García, Núria Maluquer, Martí Rovira, Gerard López, Júlia Dalmases, Aina Llorens, Natàlia Tepper, Berta Oriol, Ariadna de Angulo de 2n de batxillerat)
  • 3r Premi: Ardilla, ardilleta (Carla i Andrea Copeland)

Malgrat la pluja hi va haver un bon ambient i tothom ho va passar bé.

Enhorabona als guanyadors  i gràcies a tots els participants per haver-ho fet possible.

fb_img_1488796927700                   fb_img_14887969024512017-02-28-20-26-57-1