Campus d’Estiu 2019

Us volem informar de dues activitats per a l’estiu adreçades tant a estudiants com a professors de secundària, batxillerat o cicles.

Per una banda, el Campus Tecnològic d’estiu 2019. Si teniu entre 14 i 18 anys i us apassiona la tecnologia, aquest és el vostre campus. Cursos de disseny, programació, impressió 3D, videojocs, drons o tecnologies multimèdia per gaudir de la tecnologia en un ambient universitari. La inscripció es podrà realitzar fins al 18 de juny.

A més, per al professorat i/o alumnat d’ESO, Batxillerat o Cicles Formatius, també hi ha preparada una oferta formativa  reconeguda pel Departament d’Ensenyament. Les inscripcions estaran obertes fins al 24 de juny.

Per altra banda, informar-vos que la Universitat Internacional de Catalunya  organitza, per tercer any consecutiu, una setmana de formació al mes de juliol adreçada als alumnes de batxillerat i de cicles formatius.

Aquest campus d’estiu, que té tres itineraris diferents (ciències socials, ciències de la salut i cinema), pretén que els alumnes adquireixen eines i competències  personals que els permetin afrontar els reptes del seu món professional futur.

Les dates del #SummerUICBarcelona són del 8 al 12 de juliol, de 10.00 h a 14.00 h.

En aquest enllaç del web #SummerUICBarcelona trobareu tota la informació i podreu fer la preinscripció omplint el següent formulari.