Camp d’aprenentatge de la Vall de Boí

Els alumnes de Biologia i Ciències de la Terra de 2n de batxillerat hem realitzat una estada en el Camp d’aprenentatge Vall de Boí, a Barruera.

Durant tres dies molt intensos, en què arreu ens han acompanyat la pluja i la neu, hi hem posat en pràctica els conceptes explicats a classe. La mesura de la biomassa i la producció d’un bosc o determinar la qualitat ecològica d’un riu, tot utilitzant la mateixa metodologia que fan servir els tècnics mediambientals, són algunes de les activitats experimentades.

El darrer dia vam fer una excursió, fins a un punt prou elevat com per tenir una bona visió de tota la vall,  per estudiar in situ els impactes i riscos mediambientals.

També hem tingut temps per visitar les esglésies romàniques i observar, mitjançant les tècniques del video mapping, la reproducció dels frescos de Sant Climent de Taüll.