Assemblea anual de l’AMPA

El proper dimarts 27 de novembre es celebrarà l’Assemblea anual ordinària de l’AMPA a partir de les 20h. Com sabeu l’AMPA col·labora amb el centre en la dotació i reposició de material docent, com pissarres digitals, microscopis, equips de so, robots per a l’aprenentatge, una impressora 3D, etc. procurant que les aportacions beneficiïn el major nombre possible d’alumnes. També col·labora amb el centre en la participació de l’alumnat en diferents certàmens, en els premis de Sant Jordi, i ofereix la gestió d’adquisició de llibres i ordinadors de l’alumnat.

Amb tot us animem a formar part de l’AMPA i a participar en la seva presa de decisions a través de la mateixa assemblea anual o a de les reunions d’AMPA cada primer dilluns no festiu de cada mes.

Trobareu més informació al blog de l’AMPA.

Convocatòria Assemblea anual de l’AMPA