Alumnes de 4t posen en pràctica els processos de producció radiofònica amb una entrevista al raper maresmenc Still Ill

Alumnes de 4t d’ESO s’introdueixen en un dels gèneres periodístics per excel·lència, l’entrevista radiofònica. Per tal de conèixer tots els processos d’elaboració del gènere han dut a terme tres passos bàsics de l’entrevista: la documentació i elaboració d’un guió, l’enregistrament a través de conversa amb GoogleMeet, i l’edició i postproducció de so amb l’editor Audacity.

L’escollit com a entrevistat ha estat el cantant maresmenc de rap Jordi Estivill, conegut com a Still Ill, membre de la formació Lágrimas de Sangre, i autor d’un disc en solitari, titulat “Allò que mai no mor”. Alumnes de 4t d’ESO G han tingut ocasió d’entrevistar-lo per videoconferència i de dedicar una sessió de classe a produir tot un programa de ràdio de 50 minuts que s’emetrà el proper dimecres 21 d’abril a l’espai “Les escoles a la ràdio”, de Mataró Ràdio, a les 12 del migdia al 89.3FM o en línia a http://mataroaudiovisual.alacarta.cat/.

Aquí en podeu escoltar ja l’avançament en format de podcast.