Alumnes de 4t a la Gran Recapte

Enguany ens hem animat a participar a la Gran recapte d’aliments. Aquest divendres 27 d’1 a 5 de la tarda hem estat donant un cop de mà al Mercadona. Aquesta acció queda emarcada dins del programa de voluntariat del centre i del projecte d’APS (Aprenentatge i Servei).

20151127_132439

La responsable de Càritas de Vilassar de Mar, la Sra. Teresa Capilla ens esriu:

“Agraïm molt especialment a les alumnes de l’Institut que amb el seu esforç generós han contribuit a que moltes persones puguin tenir una vida més digne. La grandesa d’un Poble també la configura aquesta GENT amb accions solidàries com aquesta, en benefici de les persones  que passen dificultats.”

Gràcies per poder aportar un petit granet de sorra!

20151127_132508                         20151127_132515

I especialment a l’Aina Muixí, l’Ainoa Rojo, l’Emma Batet, la Laura Gutman, la Sonja Civit, la Júlia Campuzano, la Clàudia Thomas, la Palmira Piqué, l’Aina Pizarro, la Gemma Torrodà, la Laia Gabarró, l’Estela Muñoz, la Carla Mompart, la Judith Roca, l’Alessia Tomaselli, l’Ariadna Ollé, la Meritxell Agulló i la Marina Serra