Alumnes de 2n de Batxillerat expliquen les claus per fer un Treball de Recerca exitós

La promoció que aquest 2021 acabarà el Batxillerat ha ofert una xerrada a l’alumnat que actualment cursa 1r de Batxillerat i que està a punt d’encarar l’inici del seu Treball de Recerca.

Alguns dels millors Treballs de Recerca d’aquest curs 2020-2021 s’han tornat a posar a l’aparador aquest passat divendres, dia 29 de gener. Alumnes que han elaborat els treballs amb millors qualificacions s’han reunit a la Sala d’Actes per mostrar l’enregistrament de les exposicions dels seus treballs a estudiants que actualment cursen 1r de Batxillerat.

L’acte, en format de taula rodona, ha estat virtual i tot 1r de Batxillerat ha pogut seguir la xerrada des de la seva aula de referència. Això ha permès que l’alumnat de 1r hagi pogut plantejar preguntes per conèixer algunes de les claus que permeten fer un bon Treball de Recerca. Els treballs que han centrat aquest acte són els d’Àlex Recasens, Allegra Bosch, Arnau Carnicé, Berta Valbuena, Esteve Rodon, Eva Català, Lola Lezaun, Luna Eligio, Mariona Mitjavila, Teresa Serrano, Tomeu Sañudo i Lea Sueur.

La taula rodona, a més, ha comptat amb la presentació del director del centre, Marc Vilanova, amb la presència de les professores Natàlia Aliaga i Raquel Úbeda, que han estat les moderadores de la xerrada, i ha estat possible gràcies a l’enregistrament i edició de les exposicions que prèviament havia fet la professora Maite Cuesta.

D’altra banda, amb aquest acte també s’ha fet un reconeixement a l’esforç i dedicació de l’alumnat seleccionat. És per això que s’ha lliurat a totes i tots els alumnes un obsequi que ha comptat amb la col·laboració de l’AMPA de l’Institut Vilatzara.